حسابداران
مقاله , پروژه مالی , پایان نامه , نرم افزار حسابدای رایگان

نوع : PDF

اندازه : 330 كيلوبايت

رمز : accountants.loxblog.com

براي دانلود به ادامه مطلب رويد.



ادامه مطلب ...

درسته اين مبحث به تخصص اين سايت مربوط نمي شود ولي چون بيشتر كاربران سايت دانشجو و مشمول نظام وظيفه هستند گفتيم كه اين مطلب را براي استفاده اين عزيزان قرار دهيم.

براي مطالعه جزييات به ادامه مطلب رويد.

 



ادامه مطلب ...

چكيده:

يكى از مقوله هاى با اهيت پيرامون علم اقتصاد، بحث هاى روش شناختى و همچنين موضوع تأثير انديشه هاى فلسفى و
ارزشى در تئورى هاى اين علم مى باشد. اين مباحث چه از ناحيه روش هاى بررسى علمى و تفكيك آن ها از روش هاى غير علمى، و چه از نظر نقش ديدگاه هاى فكرى مكاتب و نظام هاى مختلف اقتصادى، جايگاه برجسته اى را در ادبيات مربوط به اين رشته به خود اختصاص داده است. نوشته اى كه ترجمه اولين قسمت آن از نظر مى گذرد يكى از مجموعه هاى ارزشمند در اين زمينه مى باشد. نويسنده كه از اساتيد معروف دانشگاه «كنت» (kent) در انگلستان مى باشد، از صاحب نظران ايرانى الاصل است كه به ايران و ارزش هاى جامعه ايرانى بسيار پايبند است.(
 



ادامه مطلب ...

چكيده :
امروزه بحث جرايم سازمان‎يافته (ملي و فراملي) و لزوم توجه به آنها وارد مرحلة جديدي شده است، به نحوي كه سعي مي‎شود به طرق گوناگون، پيشگيري مؤثري از شكل‎گيري اين تشكل‎هاي مجرمانه به عمل آيد و مبارزه‎اي قاطع با آنها صورت گيرد. البته مدت‎هاست رهيافت مختار كه همان جلوگيري از ورود درآمدهاي نامشروع آنها در نظام پولي و بانكي كشورهاست، در دستور كار سياست‎گذاران ملي و بين‎المللي قرار گرفته كه متأسفانه خود منجر به ظهور فرايند مجرمانه جديدي به نام پول‎شويي شده و متصديان امر را بر آن داشته با آن نيز مقابله كنند. با اين حال، تحول شگرف نظام پولي و بانكي جهاني در اثر ظهور پول و بانكداري الكترونيك، حوزة مقررات ضد پول‎شويي كنوني را با چالش جديدي مواجه كرده و لزوم بازنگري گستردة اين تدابير و اقدامات را موجب شده است.



ادامه مطلب ...


نسخه pdf جزوه عوامل موثر بر قيمت يورو - دلار آمريكا



ادامه مطلب ...

دانلود جزوه بررسی عوامل مؤثر بر بكارگیری حسابداری تعهدی در بخش دولتی

دانلود در ادامه مطلب

پيوندها